dinsdag 14 maart 2017

De tuin van Eden



Hou je van tuinen en zoek je nog een leuk tijdschrift ? Dan kan ik je zeker Eden Magazine aanbevelen. Het is een tijdschrift dat slechts drie keer per jaar verschijnt, dus geen maandelijkse stress om het uit te krijgen. Gewoon even langs de krantenwinkel of supermarkt als je vakantie hebt en gezellig in de zetel, tuinstoel of mee de reiskoffer in.

Ikzelf heb het tijdschrift leren kennen door Gert Tabak, die mee in de redactie zit. Ondertussen ben ik al anderhalf jaar een trouwe lezer.  In de laatste editie las ik een interessant artikel over Cédric Pollet en zijn werken over wintertuinen, en dat leverde mij dan weer meteen een waardevolle boekentip op.

Wat ik vooral top vind aan dit tijdschrift is dat elk artikel voldoende wordt uitgewerkt. Tien tot twaalf pagina's per tuin die wordt besproken. Met mooie foto's om ook voldoende kadering. Dat is diepgang die ik niet in alle andere tuintijdschriften terugvind.

En als je nog meer wil kan je ook terecht op www.edenmagazine.be 
of www.facebook.com/edenmagazine.