dinsdag 1 november 2016

detuinontwerper.be : Project "Facelift"



Toen mijn nieuwe opdrachtgevers hun woning in de stad kochten, was de tuin al mooi aangelegd en netjes verzorgd. Ze kregen er een lijstje bij met alle planten die de tuin toen sierden.  Elf jaar later is de beplanting aan een facelift toe. Sommige zijn verdwenen, andere barsten uit hun voegen. En de buxusmot heeft deze zomer genadeloos toegeslagen.

We zijn door de plantenlijst van toen gegaan, en hebben samen overlopen wat we willen houden, wat we verjongen, snoeien, verplaatsen of verwijderen. En ik kom binnenkort met een voorstel voor enkele nieuwe planten, die de tuin nieuw leven zullen inblazen.  Daarna maak ik een lastenboek, zoek ik een tuinaannemer en volg ik voor hen de werken op. 

Heeft jouw tuin ook een facelift nodig? Geef gewoon een seintje en ik contacteer je voor een afspraak.